شرکت صفا پروتئین شرق گناباد (هاشمیان)

شرکت صفا پروتئین شرق گناباد (هاشمیان)

شرکت صفا پروتئین شرق گناباد (هاشمیان)

شرکت صفا پروتئین شرق گناباد (هاشمیان)



مرغ بسته بندی شده به دو صورت عرضه می شود :

الف ) مرغ فرآوری شده

فرآیند فرآوری بدین صورت است که ابتدا مرغ در سبدهای  مخصوص مرغ در پیش سرد کن ویا بصورت فله ای (که دمای صفر درجه سانتی گراد می باشد) درانبار موقت قرار گرفته و پس از آن با سبد های  حمل مرغ به سالن عملیات مرغ هدایت می شود. در این سالن تمام عملیات فرآوری صورت می گیرد. قطعات گوشت مرغ تفکیک شده. درظروف یکبار مصرف قرار می گرفته وروی ظروف یکبار مصرف با سلفون بسته بندی می شوند. سپس توزیع شده وجهت عملیات انجماد وارد پیش سردکن ثانویه می شود . پس از نگهداری در دمای 40 درجه سانتی گراد آماده عرضه به بازار (عرضه به صورت گرم) یا نگهداریدر تونل انجماد بمدت 12ساعت وسپس نگهداری در سردخانه (عرضه به صورت سرد) می باشند. بقیه موارد که شامل پوست ، دل و جگر ، بال و گردن  و اسکلت مرغ می شود تفکیک شده در سبدهای جداگانه به بازار فرستاده می شوند.

ب) مرغ فرآوری نشده

درصورتیکه عملیات فرآوری روی مرغ صورت نگیرد مرغ بعد از تحویل وارد سالن عملیات شده ومحتویات داخل شکمی آن خالی می شود. بعد از قرار دادن کیسه های بسته بندی ، توزین وارد سردخانه  شده ودر دمای منهای 30تا منهای 40درجه سانتی گراد منجمد می شود . سپس در بسته بندی های چند کیلویی به بازار عرضه می گردد. 

احمد هاشمیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی